Çağrı Merkezinde Bilinmesi Gerekenler

Stok Kodu:
9786256225046
Boyut:
13,50 x 21,00 cm
Sayfa Sayısı:
170
Baskı:
1
Basım Tarihi:
Eylül 2024
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
308,00TL
Taksitli fiyat: 1 x 308,00TL
9786256225046
437455
Çağrı Merkezinde Bilinmesi Gerekenler
Çağrı Merkezinde Bilinmesi Gerekenler
308.00
Bu kitap, çağrı merkezi dünyasına dair derinlemesine bir bakış sunuyor. Çağrı merkezi yönetimi, performans analizi ve iş gücü planlaması gibi konuları ele alarak, sektörde çalışanlar ve yöneticiler için rehber niteliği taşıyor. Kitap, her seviyeden okuyucuya hitap ederken, özellikle çağrı merkezi yönetici adayları, çağrı merkezi yöneticileri, gözetmenler, ekip liderleri ve öğrenciler için hazırlanmış kapsamlı içeriğiyle dikkat çekiyor. Kitap İçeriği: 1. Bölüm: Çağrı merkezi dünyasının genel bilgileri, tarihi ve Türkiye'deki istatistikler 2. Bölüm: Matematiksel yaklaşımlar ve Erlang formülü ile iş gücü planlaması 3. Bölüm: Anahtar performans göstergelerinin seçimi ve ölçümü 4. Bölüm: En sık kullanılan göstergeler (ACS, CRS, FCR, vb.) 5. Bölüm: Gizli göstergeler ve çalışan motivasyonu 6. Bölüm: Çağrı sayısı tahminleme ve yapay zeka uygulamaları 7. Bölüm: İş gücü planlaması ve optimizasyon teknikleri 8. Bölüm: Etkili raporlama ve dashboard tasarımı 9. Bölüm: Bütçe ve maliyet yönetimi 10. Bölüm: Teori ve pratiği birleştiren örnekler ve vaka çalışmaları 11. Bölüm: Mola kullanımı, yıllık izin ve devamsızlık bildirimi Ek bölümler: Sözlük, Kaynakça, Endüstri Rehberi Çağrı merkezlerine dair hem teorik hem pratik bilgileri bir arada sunan bu kitap, sektördeki başarı için vazgeçilmez bir kaynak olmayı hedeflemiyor :) .Mutlaka Bilmeniz Gerekenleri Anlatıyor.
Bu kitap, çağrı merkezi dünyasına dair derinlemesine bir bakış sunuyor. Çağrı merkezi yönetimi, performans analizi ve iş gücü planlaması gibi konuları ele alarak, sektörde çalışanlar ve yöneticiler için rehber niteliği taşıyor. Kitap, her seviyeden okuyucuya hitap ederken, özellikle çağrı merkezi yönetici adayları, çağrı merkezi yöneticileri, gözetmenler, ekip liderleri ve öğrenciler için hazırlanmış kapsamlı içeriğiyle dikkat çekiyor. Kitap İçeriği: 1. Bölüm: Çağrı merkezi dünyasının genel bilgileri, tarihi ve Türkiye'deki istatistikler 2. Bölüm: Matematiksel yaklaşımlar ve Erlang formülü ile iş gücü planlaması 3. Bölüm: Anahtar performans göstergelerinin seçimi ve ölçümü 4. Bölüm: En sık kullanılan göstergeler (ACS, CRS, FCR, vb.) 5. Bölüm: Gizli göstergeler ve çalışan motivasyonu 6. Bölüm: Çağrı sayısı tahminleme ve yapay zeka uygulamaları 7. Bölüm: İş gücü planlaması ve optimizasyon teknikleri 8. Bölüm: Etkili raporlama ve dashboard tasarımı 9. Bölüm: Bütçe ve maliyet yönetimi 10. Bölüm: Teori ve pratiği birleştiren örnekler ve vaka çalışmaları 11. Bölüm: Mola kullanımı, yıllık izin ve devamsızlık bildirimi Ek bölümler: Sözlük, Kaynakça, Endüstri Rehberi Çağrı merkezlerine dair hem teorik hem pratik bilgileri bir arada sunan bu kitap, sektördeki başarı için vazgeçilmez bir kaynak olmayı hedeflemiyor :) .Mutlaka Bilmeniz Gerekenleri Anlatıyor.
Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 308,00    308,00   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat