Narsistik Tüketim

Stok Kodu:
9789758396221
Boyut:
15,00 x 21,00 cm
Sayfa Sayısı:
150
Baskı:
1
Basım Tarihi:
Ekim 2019
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
200,00TL
Taksitli fiyat: 1 x 200,00TL
9789758396221
394024
Narsistik Tüketim
Narsistik Tüketim
200.00
1. NARSİSİZM VE KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ 1.1. Narkissos Miti 1.2. Narsisizm Kavramının Kökeni ve Kavramsal Çerçevesi 1.3. Narsisizm Nedir ve Nasıl Oluşur? 1.4. Narsisizm Ne Değildir? 1.5. Narsist Bireyin Temel Özellikleri 1.6. Narsistik Tutum ve Davranış ile İlgili Çeşitli Çalışmalar 1.6. Durumsal Narsisizm 2. NARSİSİZM KÜLTÜRÜ 2.1. Cinsellik Anlayışının Değişmesi ve Boş Kendilik 2.2. Kapitalizm ve Materyalizm 2.3. Aile ve Ebeveynlikte Yaşanan Değişimler 2.4. Yaşlılığın Değersizleşmesi 2.5. Rekabet Odaklılık 2.6. Saldırganlığın ve Olumsuz Davranışların Yaygınlaşması 2.7. Narsisizm ve Sahtelikler 2.8. Topluluk Narsisizmi (Kollektif Narsisizm) 2.9. Toplumsal Narsisizm 3. NARSİSİZM VE TÜKETİM 3.1. Markaya Karşı Tutum ve Lüks Tüketim 3.2. Materyalizm ve Kompulsif Satın Alma 3.3. Eşsiz ve Kişiselleştirilmiş Ürün Tercihi 3.4. Sembolik Tüketim 4. NARSİSTİK TÜKETİM 4.1. Narsistik Tüketim Araştırmanın Tasarımı 4.2. Verilerin Analizi 4.3. Bulgular 4.4. Sonuç ve Öneriler 5. SONSÖZ: TÜRKİYE'DE NARSİSİZM ARTIYOR MU?
1. NARSİSİZM VE KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ 1.1. Narkissos Miti 1.2. Narsisizm Kavramının Kökeni ve Kavramsal Çerçevesi 1.3. Narsisizm Nedir ve Nasıl Oluşur? 1.4. Narsisizm Ne Değildir? 1.5. Narsist Bireyin Temel Özellikleri 1.6. Narsistik Tutum ve Davranış ile İlgili Çeşitli Çalışmalar 1.6. Durumsal Narsisizm 2. NARSİSİZM KÜLTÜRÜ 2.1. Cinsellik Anlayışının Değişmesi ve Boş Kendilik 2.2. Kapitalizm ve Materyalizm 2.3. Aile ve Ebeveynlikte Yaşanan Değişimler 2.4. Yaşlılığın Değersizleşmesi 2.5. Rekabet Odaklılık 2.6. Saldırganlığın ve Olumsuz Davranışların Yaygınlaşması 2.7. Narsisizm ve Sahtelikler 2.8. Topluluk Narsisizmi (Kollektif Narsisizm) 2.9. Toplumsal Narsisizm 3. NARSİSİZM VE TÜKETİM 3.1. Markaya Karşı Tutum ve Lüks Tüketim 3.2. Materyalizm ve Kompulsif Satın Alma 3.3. Eşsiz ve Kişiselleştirilmiş Ürün Tercihi 3.4. Sembolik Tüketim 4. NARSİSTİK TÜKETİM 4.1. Narsistik Tüketim Araştırmanın Tasarımı 4.2. Verilerin Analizi 4.3. Bulgular 4.4. Sonuç ve Öneriler 5. SONSÖZ: TÜRKİYE'DE NARSİSİZM ARTIYOR MU?
Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 200,00    200,00   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat