Pazarlama Metaforları

Stok Kodu:
9786054584932
Boyut:
14,50 x 21,50 cm
Sayfa Sayısı:
240
Baskı:
1
Basım Tarihi:
Mayıs 2021
Çeviren:
Ümit Şensoy
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
266,00TL
Taksitli fiyat: 1 x 266,00TL
9786054584932
381848
Pazarlama Metaforları
Pazarlama Metaforları
266.00
Reklam kampanyaları veya yeni ürünler neden sıklıkla başarısızlığa uğrar? Tüketiciler, neden şirketlerin kendilerini anlamadığını düşünür? Çünkü pazarlama profesyonelleri tüketicilerin en derindeki duygularını ve düşüncelerini pek hesaba katmıyor! Pazarlama Metaforları, şirketlerin başarısı için hayati önem taşıyan insan davranışının evrensel unsurlarını ve söz konusu “derinlik eksikliği”nin üstesinden nasıl gelineceğini keşfetmeye çalışan çığır açıcı bir eser. Yazarlar Gerald Zaltman ve Lindsay Zaltman, otuzu aşkın ülkede yaptıkları görüşmelere dayanarak; dünyanın en başarılı şirketlerinin, küçük firmaların ve kâr amacı gütmeyen kuruluşların, geniş bir yelpazeye yayılan pazarlama problemlerini çözmek için derin metaforları nasıl kullandığını gösteriyor. Tüketicilerin düşündüğü her şeyin bilinçaltıyla ne kadar ilişkili olduğunu ve o gizli saklı alanlara nasıl erişebileceğinizi anlatan Pazarlama Metaforları, sahte iletişimin ve yüzeysel markalamanın bir adım ötesine geçmek isteyenler için.
Reklam kampanyaları veya yeni ürünler neden sıklıkla başarısızlığa uğrar? Tüketiciler, neden şirketlerin kendilerini anlamadığını düşünür? Çünkü pazarlama profesyonelleri tüketicilerin en derindeki duygularını ve düşüncelerini pek hesaba katmıyor! Pazarlama Metaforları, şirketlerin başarısı için hayati önem taşıyan insan davranışının evrensel unsurlarını ve söz konusu “derinlik eksikliği”nin üstesinden nasıl gelineceğini keşfetmeye çalışan çığır açıcı bir eser. Yazarlar Gerald Zaltman ve Lindsay Zaltman, otuzu aşkın ülkede yaptıkları görüşmelere dayanarak; dünyanın en başarılı şirketlerinin, küçük firmaların ve kâr amacı gütmeyen kuruluşların, geniş bir yelpazeye yayılan pazarlama problemlerini çözmek için derin metaforları nasıl kullandığını gösteriyor. Tüketicilerin düşündüğü her şeyin bilinçaltıyla ne kadar ilişkili olduğunu ve o gizli saklı alanlara nasıl erişebileceğinizi anlatan Pazarlama Metaforları, sahte iletişimin ve yüzeysel markalamanın bir adım ötesine geçmek isteyenler için.
Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 266,00    266,00   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat