Şirket: Quo Vadis?

Stok Kodu:
9789751419880
Boyut:
16,00 x 23,50 cm
Sayfa Sayısı:
664
Baskı:
1
Basım Tarihi:
Ocak 2021
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
870,00TL
Taksitli fiyat: 1 x 870,00TL
9789751419880
401572
Şirket: Quo Vadis?
Şirket: Quo Vadis?
870.00
Modern Şirketin Çöküşü ve Başka Bir Şirket Teklifi Bu eserin baş kahramanı Şirket... ve Şirket hasta! Neoliberal anlayış, iş dünyasını çökertti. İş dünyasının çivisi çıkmış durumda! CEO'lar, büyüme, kâr, EBITDA, performans diye diye, asıl konuyu, insanı, çalışanı, örgütü, ürünü, kaliteyi, kısacası şirketin kendisini ve “işin özü”nü unuttular. Yerel veya çokuluslu, en kurumsal, en büyük şirketler bile neoliberalizmin yıkıcı etkilerinden bir türlü kurtulamıyor. Çoğu yanlış yönetiliyor; önemli bir kısmı batarken, bir diğer kısmı da, misyonunu, vizyonunu, değerlerini kaybetmiş bir şekilde elden ele top gibi dolaşıyor. Yöneticilerin ve çalışanların hayatlarının büyük kısmını geçirdiği “iş yeri” olarak şirket, giderek sıkıcı, zevksiz, çalışmayı itici hale getiren, boğucu ve her şeyden öte, insana aradığı “anlam” dünyasını sunamayan bir varlık haline dönüştü. Oysa başka bir şirket mümkün! Farklı bir çalışma, farklı bir varoluş, farklı bir strateji anlayışı; hem girişimciyi, hem yöneticiyi, hem de çalışanı, gerek insansal gerek ekonomik açıdan tatmin edebilecek, insanın gerçek doğasına uygun bir yaşama anlayışına dayanan bir şirket mümkün. Bu çalışmada, Dr. Daniş Navaro, çoğu aktif CEO'lukla geçen iş hayatındaki deneyimlerinden yola çıkarak, bakış açısını akademik ve kuramsal olarak da temellendirerek, günümüzdeki neoliberal modern şirketin, “iyi şirket – kötü şirket” ayrımındaki örtük gerçekliklerini ve daha iyi, daha etkin ve daha mutlu bir şirket alternatifinin nasıl mümkün olabileceğini ortaya koyuyor.
Modern Şirketin Çöküşü ve Başka Bir Şirket Teklifi Bu eserin baş kahramanı Şirket... ve Şirket hasta! Neoliberal anlayış, iş dünyasını çökertti. İş dünyasının çivisi çıkmış durumda! CEO'lar, büyüme, kâr, EBITDA, performans diye diye, asıl konuyu, insanı, çalışanı, örgütü, ürünü, kaliteyi, kısacası şirketin kendisini ve “işin özü”nü unuttular. Yerel veya çokuluslu, en kurumsal, en büyük şirketler bile neoliberalizmin yıkıcı etkilerinden bir türlü kurtulamıyor. Çoğu yanlış yönetiliyor; önemli bir kısmı batarken, bir diğer kısmı da, misyonunu, vizyonunu, değerlerini kaybetmiş bir şekilde elden ele top gibi dolaşıyor. Yöneticilerin ve çalışanların hayatlarının büyük kısmını geçirdiği “iş yeri” olarak şirket, giderek sıkıcı, zevksiz, çalışmayı itici hale getiren, boğucu ve her şeyden öte, insana aradığı “anlam” dünyasını sunamayan bir varlık haline dönüştü. Oysa başka bir şirket mümkün! Farklı bir çalışma, farklı bir varoluş, farklı bir strateji anlayışı; hem girişimciyi, hem yöneticiyi, hem de çalışanı, gerek insansal gerek ekonomik açıdan tatmin edebilecek, insanın gerçek doğasına uygun bir yaşama anlayışına dayanan bir şirket mümkün. Bu çalışmada, Dr. Daniş Navaro, çoğu aktif CEO'lukla geçen iş hayatındaki deneyimlerinden yola çıkarak, bakış açısını akademik ve kuramsal olarak da temellendirerek, günümüzdeki neoliberal modern şirketin, “iyi şirket – kötü şirket” ayrımındaki örtük gerçekliklerini ve daha iyi, daha etkin ve daha mutlu bir şirket alternatifinin nasıl mümkün olabileceğini ortaya koyuyor.
Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 870,00    870,00   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat