Sosyal Ağ Firmalarında Değer Tespiti

Stok Kodu:
9786253650919
Boyut:
16,00 x 24,00 cm
Sayfa Sayısı:
193
Baskı:
1
Basım Tarihi:
Aralık 2022
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
180,00TL
Taksitli fiyat: 1 x 180,00TL
9786253650919
421479
Sosyal Ağ Firmalarında Değer Tespiti
Sosyal Ağ Firmalarında Değer Tespiti
180.00
BİRİNCİ BÖLÜM DEĞER VE DEĞERLEME 1.DEĞER VE DEĞERLEMENİN KAPSAMI 2.DEĞERLEMENİN KULLANIM ALANLARI 3.DEĞERLEMEYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER İKİNCİ BÖLÜM FİRMA DEĞERİ TESPİT YÖNTEMLERİ 1. GELENEKSEL DEĞERLEME YÖNTEMLERİ 2. DİĞER DEĞERLEME YÖNTEMLERİ ÜÇÜNCÜ BÖLÜM SOSYAL AĞ FİRMALARI VE KAPSAMI 1. SOSYAL AĞ VE SOSYAL AĞLARIN ÖZELLİKLERİ 2. SOSYAL AĞ FİRMALARI DÖRDÜCÜ BÖLÜM UYGULAMA-TWITTER ÖRNEĞİ 1. TWITTER'IN İNCELEMSİ 2. TWITTER'IN GELENEKSEL YÖNTEMLERLE DEĞERLEMESİ 3. TWITTER'IN DİĞER YÖNTEMLERLE DEĞERLEMESİ
BİRİNCİ BÖLÜM DEĞER VE DEĞERLEME 1.DEĞER VE DEĞERLEMENİN KAPSAMI 2.DEĞERLEMENİN KULLANIM ALANLARI 3.DEĞERLEMEYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER İKİNCİ BÖLÜM FİRMA DEĞERİ TESPİT YÖNTEMLERİ 1. GELENEKSEL DEĞERLEME YÖNTEMLERİ 2. DİĞER DEĞERLEME YÖNTEMLERİ ÜÇÜNCÜ BÖLÜM SOSYAL AĞ FİRMALARI VE KAPSAMI 1. SOSYAL AĞ VE SOSYAL AĞLARIN ÖZELLİKLERİ 2. SOSYAL AĞ FİRMALARI DÖRDÜCÜ BÖLÜM UYGULAMA-TWITTER ÖRNEĞİ 1. TWITTER'IN İNCELEMSİ 2. TWITTER'IN GELENEKSEL YÖNTEMLERLE DEĞERLEMESİ 3. TWITTER'IN DİĞER YÖNTEMLERLE DEĞERLEMESİ
Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 180,00    180,00   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat