Sponsorluk Yönetimi

Stok Kodu:
9786258494181
Boyut:
13,50 x 19,50 cm
Sayfa Sayısı:
162
Baskı:
1
Basım Tarihi:
Kasım 2021
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
150,00TL
Taksitli fiyat: 1 x 150,00TL
9786258494181
408129
Sponsorluk Yönetimi
Sponsorluk Yönetimi
150.00
1. SPONSORLUK GENEL YAKLAŞIMI 1.1. Sponsorluk Kavramı 1.2. Sponsorluğun Gelişimi 1.3. Sponsorluğun Amaçları 1.4. Sponsorluk Türleri 1.5. Sponsorluk Faaliyetinin Yararları 2. SPONSORLUK SÜRECİ 2.1. Sponsorluk Planlama Süreci 2.2. Sponsorluk Organizasyon Süreci 2.3. Sponsorluk Faaliyetinin Uygulama Süreci 2.4. Sponsorluk Değerlendirme Süreci 3. SPONSORLUK DOSYASI VE ANLAŞMASI 3.1. Sponsorluk Dosyası 3.2. Sponsorluk Görüşme Süreci 3.3. Sponsorluk Anlaşmasının Hazırlanması 4. MARKA 4.1. Marka ve Marka ile ilgili Temel Kavramlar
1. SPONSORLUK GENEL YAKLAŞIMI 1.1. Sponsorluk Kavramı 1.2. Sponsorluğun Gelişimi 1.3. Sponsorluğun Amaçları 1.4. Sponsorluk Türleri 1.5. Sponsorluk Faaliyetinin Yararları 2. SPONSORLUK SÜRECİ 2.1. Sponsorluk Planlama Süreci 2.2. Sponsorluk Organizasyon Süreci 2.3. Sponsorluk Faaliyetinin Uygulama Süreci 2.4. Sponsorluk Değerlendirme Süreci 3. SPONSORLUK DOSYASI VE ANLAŞMASI 3.1. Sponsorluk Dosyası 3.2. Sponsorluk Görüşme Süreci 3.3. Sponsorluk Anlaşmasının Hazırlanması 4. MARKA 4.1. Marka ve Marka ile ilgili Temel Kavramlar
Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 150,00    150,00   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat