Startuplar Pazarda Türk Startupların Pazarlama Anlayışı

Stok Kodu:
9786253652555
Boyut:
13,50 x 21,00 cm
Sayfa Sayısı:
185
Baskı:
3
Basım Tarihi:
Temmuz 2023
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
155,00TL
Taksitli fiyat: 1 x 155,00TL
9786253652555
392686
Startuplar Pazarda Türk Startupların Pazarlama Anlayışı
Startuplar Pazarda Türk Startupların Pazarlama Anlayışı
155.00
1 BÖLÜM 1.1 Startup Nedir? Ne Değildir? 1.2. Startuplarda Müşteri Geliştirme ve Ürün Geliştirme Süreçleri 1.3. Startupların Pazara Giriş Stratejileri 1.4. Startupların Yaşam Döngüsü 1.5. Startuplarda Yatırım Süreçleri ve Fon Kaynakları 1.6. Türkiye'de Startup Ekosistemi 2. BÖLÜM 2.1. Pazarlama Kavramı ve Pazarlamanın Evrimi 2.2. Pazar Odaklılık 2.3. Pazar Odaklılık Yaklaşımları 2.4. Teknoloji Odaklı Firmalarda Pazar Odaklılık 2.5. Pazar Odaklılık Sonucu Firma Performansı 2.6. Firma Performansının Bileşenleri 3. BÖLÜM 3.1. Dijital Pazarlamanın Doğuşu 3.2. Web Tabanlı Pazarlama 3.3. Dünya'da ve Türkiye'de Dijital Pazarlama İletişim Kaynakları 3.4. Geleneksel ve Dijital Pazarlama İletişim Kanalları 3.5. Inbound Pazarlama Yani Cezbedici Pazarlama 3.6. Cezbedici (Inbound) Pazarlama Araçları ve Uygulamaları 3.7. Cezbedici (Inbound) Pazarlama Metodolojisi-Hubspot Yöntemi 3.8. Cezbedici (Inbound) Pazarlamanın Geleceği 4. BÖLÜM 4.1. Araştırmanın Konusu, Amacı, Önemi 4.2. Araştırmanın Kısıtları 4.3. Araştırmanın Modeli ve Hipotezleri 4.4. Araştırmanın Yöntemi 4.5. Araştırmanın Bulguları ve Analizleri
1 BÖLÜM 1.1 Startup Nedir? Ne Değildir? 1.2. Startuplarda Müşteri Geliştirme ve Ürün Geliştirme Süreçleri 1.3. Startupların Pazara Giriş Stratejileri 1.4. Startupların Yaşam Döngüsü 1.5. Startuplarda Yatırım Süreçleri ve Fon Kaynakları 1.6. Türkiye'de Startup Ekosistemi 2. BÖLÜM 2.1. Pazarlama Kavramı ve Pazarlamanın Evrimi 2.2. Pazar Odaklılık 2.3. Pazar Odaklılık Yaklaşımları 2.4. Teknoloji Odaklı Firmalarda Pazar Odaklılık 2.5. Pazar Odaklılık Sonucu Firma Performansı 2.6. Firma Performansının Bileşenleri 3. BÖLÜM 3.1. Dijital Pazarlamanın Doğuşu 3.2. Web Tabanlı Pazarlama 3.3. Dünya'da ve Türkiye'de Dijital Pazarlama İletişim Kaynakları 3.4. Geleneksel ve Dijital Pazarlama İletişim Kanalları 3.5. Inbound Pazarlama Yani Cezbedici Pazarlama 3.6. Cezbedici (Inbound) Pazarlama Araçları ve Uygulamaları 3.7. Cezbedici (Inbound) Pazarlama Metodolojisi-Hubspot Yöntemi 3.8. Cezbedici (Inbound) Pazarlamanın Geleceği 4. BÖLÜM 4.1. Araştırmanın Konusu, Amacı, Önemi 4.2. Araştırmanın Kısıtları 4.3. Araştırmanın Modeli ve Hipotezleri 4.4. Araştırmanın Yöntemi 4.5. Araştırmanın Bulguları ve Analizleri
Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 155,00    155,00   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat